Zwroty i Reklamacje

Jeśli zdecydujesz się na zwrot zakupionego towaru (odstąpienie od umowy) lub na reklamację – poniżej znajdziesz skrót najważniejszych informacji.
Proszę zapoznaj się także z Regulaminem,

Procedura Zwrotu

Kiedy możesz odstąpić od umowy?
Masz prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni licząc od dnia otrzymania towaru.
Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie do mnie przed jego upływem oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Kiedy należy odesłać zwracany towar?
Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Dokąd wysłać zwrot?
Wystarczy odesłać towar na adres: Katarzyna Perek-Samosiuk Pracownia INO-INO, ul. Jana Zamoyskiego 4c/10, 65-255 Zielona Góra

Kto płaci za przesyłkę zwrotną?
Koszt przesyłki zwrotnej ponosi Kupujący.

Jak towar powinien wyglądać?
Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Musi być kompletny i zostać przesłany wraz z dowodem zakupu.

Kiedy otrzymasz zwrot środków za zwracany towar?
Zwrot wpłaty za towar i koszty dostawy nastąpi w terminie 14 dni od otrzymania przeze mnie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Pamiętaj, że mam prawo wstrzymać się ze zwrotem środków pieniężnych do momentu otrzymania zwracanego produktu. Mam także prawo do potrącenia części/całości należnej kwoty zwrótu, jeśli towar był wykorzystywany w sposób, który zmniejszył jego wartość.

Reklamacje

Jeśli otrzymasz towar niezgodny z umową, wadliwy lub uszkodzony – możesz zgłosić reklamację.
Oto co musisz wiedzieć:

Kiedy możesz złożyć reklamację?
Reklamację najlepiej zgłoś niezwłocznie po tym, gdy zauważysz wadę produktu. Masz o tego prawo w okresie 2 lat od dnia otrzymania towaru.

Jak złożyć reklamację?
Wyślij do mnie informację o problemie lub zgłoszenie reklamacyjne ze szczegółowym opisem – skontaktuję się z Tobą i ustalimy wspólnie co dalej.

Czy podczas reklamacji niezbędny jest dowód zakupu?
W zasadzie tak, ale może nim być nie tylko paragon, a na przykład numer zamówienia, potwierdzenie płatności czy e-mail z potwierdzeniem realizacji zamówienia.

Ile czasu trwa rozpatrywanie reklamacji?
Reklamacja zostanie rozpatrzona najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania jej przeze mnie.

Jakie są możliwe rozwiązania w przypadku uznania reklamacji?
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia Twojej reklamacji może nastąpić: wymiana towaru na nowy, nieodpłatna naprawa towaru, obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy w przypadku istotnej wady towaru.

Kto ponosi koszty przesyłki zwracanego towaru?
Wysyłasz reklamowany towar na swój koszt, ale w momencie uznania reklamacji otrzymasz zwrot pieniędzy za tę przesyłkę.


Jeśli masz pytania dotyczące zwrotów lub reklamacji, napisz do mnie na kasipoczta@wp.pl lub skorzystaj z formularza kontaktowego dostępnego na stronie.